Isnin, 24 Ogos 2009

Selamat Datang Ramadhan Al-Mubarak!

Apa kabar semua? Maaf kerana telah beberapa minggu tidak mengemaskinikan blog.Kini Ramadhan menjelma lagi untuk kita meneruskan perjuangan menunaikan ibadat puasa yang difardhukan ke atas semua umat Islam.
Dalam jangkamasa sebulan yang lalu aku telah menyertai 4 buah perlumbaan yang diadakan disekitar Lembah klang. Pendek kata,tiap-tiap minggu aku menyertai kejohanan larian.Secara tak langsung dalam beberapa minggu yang lepas aku memang sibuk sangat dengan latihan. Ditambah lagi dengan tugas-tugas harian yang bermacam-macam.
Dalam catatan yang seterusnya aku akan kemaskini maklumat berkenaan beberapa larian yang aku sertai. Kesempatan ini aku ambil untuk mengucapkan selamat berpuasa kepada semua pelari-pelari yang beragama Islam dan juga rakan-rakan serta pengunjung blog. Teruskan perjuangan!

2 ulasan:

Izzan Fahat berkata...

selamat menjalani ibadah puasa & bertarawikh ;)

dunialarian berkata...

Terima kasih.